منو محیط زیست | تعریف محیط زیست - اخبار محیط زیست

محیط زیست و اخبار محیط زیست را اینجا بخوانید

منو محیط زیست | تعریف محیط زیست - اخبار محیط زیست

محیط زیست و اخبار محیط زیست را اینجا بخوانید

محیط زیست ,تعریف محیط زیست,مقاله محیط زیست

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰


جامعه > محیط زیست - معصومه ابتکار، رییس سازمان محیط زیست با دعوت از مسئولان و اعضای کابینه، از آنها خواست همراه مردم در روز زمین به طبیعت رفته و آن را از انواع زباله پاکسازی کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، معصومه ابتکار، رییس سازمان حفاظت از محیط زیست، در آستانه نزدیک شدن به روز زمین، از مردم، مسئولان و بویژه اعضای کابینه خواست به پاکسازی طبیعت در این روز اقدام کنند. 

سال‌هاست 22 آوریل همزمان با سه اردیبهشت، در کشورهای مختلف به عنوان روز زمین جشن گرفته‌ می‌شود در بسیاری از نقاط، تمام هفته را به فعالیت‌های محیط زیستی اختصاص می‌دهند. 

فعالان محیط زیست در ایران هم در این روز بیکار نمی‌نشینند و تلاش می‌کنند کمی از بی‌مهری‌هایی که در طول سال به زمین می‌شود را جبران کنند، در کنار فعالیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد، معصومه ابتکار هم این دعوت را از مسئولان به عمل آورده که در تمام سال و در روز زمین به صورت نمادین، حواسشان بیشتر به طبیعت باشد. 

معصومه ابتکار، در سال 2006 از برندگان ویژه جایزه محیط زیست سازمان ملل به نام «قهرمان زمین» شد که از مهمترین جوایز بین‌المللی محیط زیست است.
http://www.khabaronline.ir/(X(1)S(ekpjaltcethmvymgporxw1qs))/detail/656585/society/environment

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی